Mgr. Miroslav ŠKODA

Diplomová práce

Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času

Transformation of radio Frekvence 1 and reaction to a change of audience ratings research methodology and sale of advertising time
Anotace:
Řízení rozhlasové stanice z hlediska marketingových komunikací považuji za jeden z nejúčinnějších (a upřímně řečeno za skutečně nejúčinnější) způsobů dosahování plánovaných cílů. Přestože se má dosavadní praxe se týkala jen komerčních stanic, kde cílem je především dosažení tržního podílu a obchodního výsledku, platí tyto principy řízení jistě i pro nekomerční stanice. Řízení z pohledu marketingových …více
Abstract:
In my opinion, directing radio station from the point of marketing communication is one of the most effective (and honestly said one of the most effective indeed) method of achieving planned goals. Although my job history is related only to commercial radio stations, where the goal is mainly to achieve market shares and business results, these directing principles are surely applied to non-commercial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Zveřejnit od: 16. 4. 2012
Identifikátor: 4975

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Magda Gregarová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKODA, Miroslav. Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 04. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.