Jan VRÁGA

Bachelor's thesis

Deadmau5-marketing umělce hudebního průmyslu

Deadmau5-Artist Marketing in Music Industry
Abstract:
Bakalarska prace se zabyva marketingem umelce-hudebniho producenta s pseudonymem Deadmau5. Teoretickacka cast je zamerena na problematiku hudby, historie hudebniho prumyslu a lehce se dotkne statusu celebrity. V prakticke casti autor provede resersi marketingovych aktivit, pricemz bude vychazet z teorie marketingu. Nasledny vyzkum na youtube by mel alespon z casti objasnit oblibenost ci neoblibenost …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with artist marketing-music producer, whose pseudonym is Deadmau5. The theoretical part is concern about music, history of music industry and slightly about celebrity status. Author make search of marketing aktivit while this search is based on marketing theory. Youtube research should at least partialy clarify popularity of some of the marketing activities. Research in focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VRÁGA, Jan. Deadmau5-marketing umělce hudebního průmyslu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe