Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu – Bc. Lenka Fibichrová
Bc. Lenka Fibichrová
Diplomová práce
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Plan of Marketing Communication Focus on Corporate Identity for a Newly Arising Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví. První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou …víceAbstract:
This diploma thesis aims to create marketing communication plan with the use of the fea-tures of corporate identity for the newly formed company which is active in hospitality industry. First part includes analysis of the literary sources that relates to issues of corporate identity and its role in creating marketing communication plan. In the next part the company is in-troduced and also its market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIBICHROVÁ, Lenka. \textit{Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/iu943m/.
Jak správně citovat práci
Fibichrová, Lenka. Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Plán marketingové komunikace společnosti ISP Green pro rok 2023
Johana Máhrlová -
Plán marketingové komunikace vybrané společnosti
Michaela Dvorská -
Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně
Terezie Dobešová