Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika – Nikol Šrámová
Nikol Šrámová
Bakalářská práce
Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika
The conception of socially pathological phenomena in the journal Pedagogika
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou pedagogického časopisu Pedagogika z hlediska vlivu na teorii a praxi. Periodikum vychází od roku 1951. Práce se zaměřuje na období v letech 2000-2020. Stěžením práce je obsahová analýza. Teoretická a praktická část se vzájemně prolínají v jednotlivých kapitolách. V bakalářské práci je vymezen prostor pro vybraná monotématická čísla, výskyt pedagogických …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the content analysis of the pedagogical journal Pedagogy in terms of its impact on theory and practice. The periodical has been published since 1951. The work focuses on the period 2000-2020. The focus of the work is content analysis. The theoretical and practical part are intertwined in individual chapters. The bachelor's thesis defines the space for selected monothematic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šrámová, Nikol. Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
E-learningový kurz zaměřený na sociálně patologické jevy pro žáky 2. stupně ZŠ
Lenka Nováková -
Sociálně patologické jevy na středních školách
Marek Horčic -
Nejčastější sociálně patologické jevy ovlivňující kvalitu života žáků základních škol
Marie Kudličková -
Sociálně patologické jevy u žáků 2. stupně základní školy
Tereza Koubová -
Sociálně patologické jevy u žáků vybrané základní školy a možnosti jejich prevence z pohledu vychovatele
Adéla Školová -
Sociálně patologické jevy u prostředních sourozenců
Věra Lorencová -
Sociálně patologické jevy u dětí staršího školního věku
Tereza KREJČÍ -
Sociálně patologické jevy související se školním a rodinným prostředím
Andrea Součková