Paulína Knošková

Bakalářská práce

Využívanie nových marketingových trendov vo vybranom zariadení cestovného ruchu

Využití nových nástrojů marketingu v zářízení cestovního ruchu
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá využíváním nových marketingových trendů v oblasti cestovního ruchu. Nové trendy v oblasti marketingu jsou pro dnešní podniky velmi důležité, protože odrážejí požadavky trhu, které se vyznačují použitím mnoha nových nástrojů. Nejdůležitějšími nástroji současného marketingu mohou být různé online nástroje, které podporují prodej zboží a služeb. Teoretická analýza …více
Abstract:
The submitted bachelor thesis deals with the use of new marketing trends in the field of tourism. New marketing trends are extremely important for today's businesses because they reflect market requirements, which are characterized by the use of many new tools. The most important tools of current marketing can include various online tools that support the sale of goods and services. The theoretical …více
Abstract:
Predložená bakalárska práca sa zaoberá využívaním nových marketingových trendov v oblasti cestovného ruchu. Nové trendy v oblasti marketingu sú pre dnešné podniky mimoriadne dôležité, pretože odrážajú požiadavky trhu, ktoré sa vyznačujú používaním mnohých nových nástrojov. Medzi najdôležitejšie nástroje súčasného marketingu patria rôzne online nástroje, ktoré podporujú predaj tovarov a služieb. Teoretická …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Mašterová, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.