Využívanie nových marketingových trendov vo vybranom zariadení cestovného ruchu – Paulína Knošková
Paulína Knošková
Bakalářská práce
Využívanie nových marketingových trendov vo vybranom zariadení cestovného ruchu
Využití nových nástrojů marketingu v zářízení cestovního ruchu
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá využíváním nových marketingových trendů v oblasti cestovního ruchu. Nové trendy v oblasti marketingu jsou pro dnešní podniky velmi důležité, protože odrážejí požadavky trhu, které se vyznačují použitím mnoha nových nástrojů. Nejdůležitějšími nástroji současného marketingu mohou být různé online nástroje, které podporují prodej zboží a služeb. Teoretická analýza …víceAbstract:
The submitted bachelor thesis deals with the use of new marketing trends in the field of tourism. New marketing trends are extremely important for today's businesses because they reflect market requirements, which are characterized by the use of many new tools. The most important tools of current marketing can include various online tools that support the sale of goods and services. The theoretical …víceAbstract:
Predložená bakalárska práca sa zaoberá využívaním nových marketingových trendov v oblasti cestovného ruchu. Nové trendy v oblasti marketingu sú pre dnešné podniky mimoriadne dôležité, pretože odrážajú požiadavky trhu, ktoré sa vyznačujú používaním mnohých nových nástrojov. Medzi najdôležitejšie nástroje súčasného marketingu patria rôzne online nástroje, ktoré podporujú predaj tovarov a služieb. Teoretická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA
- Oponent: Lucie Mašterová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Dávid Stirber