Monika WONTROBOVÁ
Bachelor's thesis
Problémy začínajícího učitele
Problems of a novice teacher
Abstract:
Bakalářská práce je v obecné rovině zaměřena na problematiku začínajícího učitele základní školy. V teoretické části se touto problematikou zabývá z pohledu odborné literatury se zaměřením na jednotlivé oblasti a fáze začínajícího učitele včetně teoretické přípravy. Ve výzkumné části za použití kvantitativního výzkumu je práce zaměřena na hodnocení nejčastějších problémů začínajících učitelů na základních …moreAbstract:
The thesis is focused on the issue of novice primary school teachers. The theoretical part deals with the subject from the perspective of scientific literature relating to specific areas and phases of novice teachers including theoretical training. The research part using quantitative research methods focuses on the evaluation of the most common problems of novice teachers in primary schools in Olomouc …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2014
Accessible from:: 26. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WONTROBOVÁ, Monika. Problémy začínajícího učitele. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social health work with focus on education
Theses on a related topic
-
Sociální dovednosti speciálních pedagogů působících ve vzdělávání
Karolína HORKLOVÁ -
Šok začínajících učitelů ze vstupu do praxe: přehledová studie
Kateřina Prášilová -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Uvádění učitelů na 1. stupni základní školy: příklad inspirativní praxe
Veronika Slaninková -
VSTUP DO PRAXE OČIMA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZŠ NA ROKYCANSKU
Jitka ZÍBAROVÁ -
Hodnocení procesu realizace programu prevence užívání drog ve středně velkém městě
Veronika Rolencová -
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
Markéta Zouharová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights