Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages – Adéla ŠROTOVÁ
Adéla ŠROTOVÁ
Master's thesis
Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages
Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages
Abstract:
The subject of this work is the factors affecting learning foreign languages in the relation to the four basic language skills {--} listening, speaking, reading and learning. The theoretical part is dedicated to the description of all the affective factors, divides them into two main groups, inner and outer and presents the theories of some influential authors in this topic. The following practical …viacAbstract:
Tématem práce jsou vnější faktory ovlivňující učení se cizím jazykům ve vztahu ke čtyřem základním jazykovým dovednostem {--} poslechu, mluvení, čtení a psaní. Teoretická část práce se věnuje popisu všech vlivných faktorů, rozděluje je na dvě základní skupiny, tedy vnitřní a vnější a nastiňuje teorie významných autorů v tomto oboru. Následující praktická část pozoruje vliv již pouze jednotlivých vnějších …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2007
Zverejniť od: 27. 4. 2007
Identifikátor:
2298
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Lucie Betáková, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROTOVÁ, Adéla. Outer Factors Affecting Learning Foreign Languages . Č. Bud., 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Primary school teaching / AJ-D/ZŠ, Teaching English as a Foreign Language,
Práce na příbuzné téma
-
Děti s poruchami učení a vliv sociokulturního prostředí na jejich integraci do společnosti
Klára PFEIFEROVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizím jazykům v sekundárním vzdělávání
Pavla Čapková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Jazykové předpoklady jako jeden z faktorů ovlivňujících učení se cizího jazyka
Veronika Nebeská -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová
Názov
Vložil
Vložené
Práva