Pozice internetového televizního vysílání na českém mediálním trhu – Bc. Martin HÁJEK
Bc. Martin HÁJEK
Master's thesis
Pozice internetového televizního vysílání na českém mediálním trhu
The Position of Internet Television Broadcast on the Czech Media Market
Abstract:
Tato práce analyzuje změny na českém mediálním trhu vyvolané vzestupem internetového televizního vysílání. Dokumentuje, jaké má tato technologická inovace praktické důsledky. Rozvoj internetu přináší nové výzvy pro tvůrce audiovizuálních produktů. Autor sleduje aktivity televizních společností na internetu, které se stávají významnými kvůli proměnám diváckých trendů. V mnoha případech dokáže uživatelsky …moreAbstract:
This thesis analyzes the changes in the Czech media market caused by the rise of the internet television broadcasting. It documents what the practical consequences of this technological inovation are. The growth of the internet brings new challenges for the creators of audiovisual products. The author follows the activities of television companies on the internet which are becoming significant because …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2012
Accessible from:: 20. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁJEK, Martin. Pozice internetového televizního vysílání na českém mediálním trhu. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 8. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Medial Studies
Theses on a related topic
-
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Martin Lisý -
Marketingový projekt internetové televize
Kateřina Červenková -
Systém pro záznam IP Televize
Tomáš Komenda -
Virální marketing na internetu
Martin Štverák -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/8/2012