Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař – Petr Masař
Petr Masař
Bachelor's thesis
Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Possibilities of Using Internet Marketing in the Company Petr Masař
Abstract:
Práce se zabývá analýzou možností využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Teoretická část se zabývá definováním pojmů internet a internetový marketing. Vysvětluje metody, jak lze pomocí internetového marketingu přivést na webové stránky více návštěv-níků, ze kterých se stanou noví zákazníci. Praktická část se skládá z představení firmy a její činnosti. Dále se práce zabývá analýzou současného …moreAbstract:
The thesis discusses the analysis of possibilities of utilizing internet marketing in the com-pany Petr Masař. The theoretical part includes defining the terms internet and internet mar-keting. The theoretical portion of this paper also describes methods of internet marketing and how to use these methods to increase website visitors in an attempt to gain new custo-mers. The practical part of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Accessible from:: 16. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASAŘ, Petr. \textit{Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ivfrxq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Masař, Petr. Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu
Tomáš Vytopil -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová