Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař – Petr Masař
Petr Masař
Bakalářská práce
Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Possibilities of Using Internet Marketing in the Company Petr Masař
Anotace:
Práce se zabývá analýzou možností využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Teoretická část se zabývá definováním pojmů internet a internetový marketing. Vysvětluje metody, jak lze pomocí internetového marketingu přivést na webové stránky více návštěv-níků, ze kterých se stanou noví zákazníci. Praktická část se skládá z představení firmy a její činnosti. Dále se práce zabývá analýzou současného …víceAbstract:
The thesis discusses the analysis of possibilities of utilizing internet marketing in the com-pany Petr Masař. The theoretical part includes defining the terms internet and internet mar-keting. The theoretical portion of this paper also describes methods of internet marketing and how to use these methods to increase website visitors in an attempt to gain new custo-mers. The practical part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Masař, Petr. Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu
Tomáš Vytopil -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová