Sebehodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Nicol SIXTOVÁ
Nicol SIXTOVÁ
Diplomová práce
Sebehodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Self-assessment of pupils with special educational needs
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sebehodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně z pohledu dotazovaných učitelů prvního stupně základních škol. V rámci teoretické části jsou zpracována témata vztahující se na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, dále na sebehodnocení, sebepojetí, školní hodnocení a na autoregulaci učení. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problematics of self-assessment of pupils with special educational needs, specifically from the point of view of interviewed primary school teachers. The theoretical part discusses the topics related to pupils with special educational needs, self-assessment, self-concept, school assessment and self-regulation of learning. The practical part is focused on the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Miroslava Janečková, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIXTOVÁ, Nicol. Sebehodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ