Intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ – Petra KOTRLOVÁ
Petra KOTRLOVÁ
Diplomová práce
Intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ
Intervention methods applied to pupils with behavioural disorders at the primary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje charakteristiku žáka mladšího školního věku, poruchy chování, inkluzivní vzdělávání a intervenci. Empirická část popisuje kvalitativní přístup, který pomocí metody pozorování a metody interview zjišťuje, zda spolupráce školy, pedagogicko-psychologické poradny a rodičů přispívá k intervenci …víceAbstract:
This thesis deals with intervention methods applied to primary school pupils with behavioural disorders. Theoretical part consists of characteristics of pupils attending the primary school, behavioural disorders, inclusion and intervention. Empirical part describes qualitative approaches, which can detect for au through the method of observation and interview, whether cooperation between school, pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTRLOVÁ, Petra. Intervenční metody u žáků s poruchami chování na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání dětí mladšího školního věku a sociální vztahy ve třídě
Petra Kreibichová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v základní škole
Kateřina Urbanová -
Inkluzivní vzdělávání očima žáků základních škol v Ústí nad Labem.
Milan DŽUDŽA -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Emoční poruchy žáků 1. stupně ZŠ v distanční výuce
Nikola KOKAISLOVÁ -
Intervence založená na funkčním hodnocení chování a její využití při redukci problémového chování u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika BILANOVÁ -
Možnosti intervence u jedince s poruchami chování a opožděným vývojem řeči do MŠ
Andrea Lužíková -
Pedagogická intervence problémového chování u žáků škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
Ladislav HOLINSKÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva