Využívání digitálních technologií v pracovních činnostech učitelů středních škol – Zdeněk Sklenář
Zdeněk Sklenář
Bakalářská práce
Využívání digitálních technologií v pracovních činnostech učitelů středních škol
The use of digital technologies in the work activities of high school teachers
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití digitálních technologií v oblasti vzdělávání a použití digitálních technologií učiteli středních odborných škol. Konkrétním cílem bakalářské práce je seznámit se, popsat, rozvrhnout a interpretovat využívání digitálních technologií v pracovních činnostech učitelů středních odborných škol. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část obsahuje …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the use of digital technologies in education and the use of digital technologies by high vocational school teachers. The specific goal of the bachelor's thesis is to get acquainted, describe, schedule and interpret the use of digital technologies in the work activities of high vocational school teachers. The work is divided into theoretical and empirical part. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLENÁŘ, Zdeněk. \textit{Využívání digitálních technologií v~pracovních činnostech učitelů středních škol}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ivpvf3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie jako součást rodinné dynamiky
Hana Staudková