Analýza marketingové komunikace vybraných sociálních podniků – Bc. Lucie VESELÁ
Bc. Lucie VESELÁ
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraných sociálních podniků
Analysis of marketing communication of selected social enterprises
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných sociálních podniků z Plzeňského kraje, jimiž jsou Garden Gang s. r. o.; Možnosti tu jsou o. p. s., jehož součástí jsou Café restaurant Kačaba, Second Help a Zdravá svačina; dále podnik Popelky s. r. o. a Sdružení občanů Exodus. V práci je nejprve zpracována teoretická část k problematice sociálního podnikání a sociálních …moreAbstract:
The presented diploma thesis is focused on analysing marketing communication of chosen social enterprises from the region of Pilsen such as Garden Gang Ltd; Možnosti tu jsou NGO, which includes Café restaurant Kačaba, Second help and Zdravá svačina; afterwards enterprise Popelky Ltd and citizens association Exodus. Firstly in the thesis there is elaborated the theoretical part which deals with social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÁ, Lucie. Analýza marketingové komunikace vybraných sociálních podniků . Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Silvie Obselková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová