Pavla Šuchmová

Diplomová práce

Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.

Brand launch of a feminine fashion brand in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat …více
Abstract:
This master thesis "Brand launch of a feminine fashion brand in the Czech Republic" provides a market analysis, which is antecedent to a brand launch. The main goal of this thesis was to answer, whether the particular fashion brand is interesting for Czech female consumers and whether the Czech market is interesting for the brand. The respective brand Friis & Company offers ultra-feminine and latest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13150

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod