Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR. – Pavla Šuchmová
Pavla Šuchmová
Diplomová práce
Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.
Brand launch of a feminine fashion brand in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat …víceAbstract:
This master thesis "Brand launch of a feminine fashion brand in the Czech Republic" provides a market analysis, which is antecedent to a brand launch. The main goal of this thesis was to answer, whether the particular fashion brand is interesting for Czech female consumers and whether the Czech market is interesting for the brand. The respective brand Friis & Company offers ultra-feminine and latest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13150
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Marketingové a komerční komunikace CK Čedok.
Eva Loucká -
Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
Karin Lučanová -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Efektivnost komerční komunikace
Jana Dobřichovská