Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov – Tomáš Lipovský
Tomáš Lipovský
Diplomová práce
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů při nákupu bílých jogurtů
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů při nákupu bílých jogurtů. Cílem této práce je vyhodnotit, jak vybrané faktory ovlivňují rozhodování spotřebitelů při online nákupu bílých jogurtů. Zároveň práce zkoumá vliv demografických proměnných, jako pohlaví, věk, čistý měsíční příjem, počet rodinných příslušníků a vzdělání, na preference spotřebitelů. Metodicky …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of factors that influence consumers' decisions when buying white yogurts. The aim of this work is to evaluate how selected factors influence consumers' decision-making when purchasing white yogurt online. At the same time, the work examines the influence of demographic variables, such as gender, age, net monthly income, number of family members and education …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov. Cieľom tejto práce je vyhodnotiť, ako vybrané faktory ovplyvňujú rozhodovanie spotrebiteľov pri online nákupe bielych jogurtov. Zároveň práca skúma vplyv demografických premenných, ako pohlavie, vek, čistý mesačný príjem, počet rodinných príslušníkov a vzdelanie, na preferencie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Vladislav Bína
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková