Využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními potřebami – Bc. Petr Ehl
Bc. Petr Ehl
Diplomová práce
Využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními potřebami
Use of therapy in the educational process of pupils with special needs
Anotace:
Diplomová práce bude zaměřena na aktuální téma, a to na problematiku využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Její zpracování bude klasicky rozděleno na teoretickou a praktickou část - výzkum. V teoretické části budou vysvětleny základní oblasti - terapie - arteterapie, muzikoterapie, biblioterapie, hippoterapie, žák se speciálními potřebami, legislativa V praktické …víceAbstract:
The thesis will focus on a topical topic, namely the issue of the use of therapies in the educational process of pupils with special educational needs. Its processing will be classically divided into theoretical and practical parts - research. The theoretical part will explain the basic areas - therapy - artetherapy, music therapy, bibliotherapy, hippotherapy, pupil with special needs, legislation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ehl, Petr. Využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními potřebami. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Resocializační pedagogika / Resocializační pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ