Elina Stocker

Disertační práce

Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem

Digital Channels and B2B Customer Experience
Abstract:
In the digital era, companies can get lost in the variety of available tools and tactics now at their disposal. Industry 4.0. and digital transformation change B2B industrial buyer-seller relationships, making them customer-centric. To deliver a good customer experience, companies must understand the values of their buyers and develop an effective communication strategy with a clear and consistent …více
Abstract:
V digitálním věku se mohou společnosti snadno ztratit v široké nabídce nástrojů a taktik, které jsou jim nyní k dispozici. Průmysl 4.0. a digitální transformace mění dodavatelsko-odběratelské vztahy B2B v průmyslu a zaměřuje je na zákazníka. K dosažení dobrých zákaznických zkušeností musí společnosti porozumět hodnotám svých zákazníků a vyvíjet efektivní komunikační strategii s jasnou a konzistentní …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2022

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stocker, Elina. Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Doktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics