Elina Stocker

Doctoral thesis

Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem

Digital Channels and B2B Customer Experience
Abstract:
In the digital era, companies can get lost in the variety of available tools and tactics now at their disposal. Industry 4.0. and digital transformation change B2B industrial buyer-seller relationships, making them customer-centric. To deliver a good customer experience, companies must understand the values of their buyers and develop an effective communication strategy with a clear and consistent …more
Abstract:
V digitálním věku se mohou společnosti snadno ztratit v široké nabídce nástrojů a taktik, které jsou jim nyní k dispozici. Průmysl 4.0. a digitální transformace mění dodavatelsko-odběratelské vztahy B2B v průmyslu a zaměřuje je na zákazníka. K dosažení dobrých zákaznických zkušeností musí společnosti porozumět hodnotám svých zákazníků a vyvíjet efektivní komunikační strategii s jasnou a konzistentní …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Stocker, Elina. Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe