Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem – Elina Stocker
Elina Stocker
Disertační práce
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
Digital Channels and B2B Customer Experience
Abstract:
In the digital era, companies can get lost in the variety of available tools and tactics now at their disposal. Industry 4.0. and digital transformation change B2B industrial buyer-seller relationships, making them customer-centric. To deliver a good customer experience, companies must understand the values of their buyers and develop an effective communication strategy with a clear and consistent …víceAbstract:
V digitálním věku se mohou společnosti snadno ztratit v široké nabídce nástrojů a taktik, které jsou jim nyní k dispozici. Průmysl 4.0. a digitální transformace mění dodavatelsko-odběratelské vztahy B2B v průmyslu a zaměřuje je na zákazníka. K dosažení dobrých zákaznických zkušeností musí společnosti porozumět hodnotám svých zákazníků a vyvíjet efektivní komunikační strategii s jasnou a konzistentní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2022
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stocker, Elina. Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová specifika komunikace typu B2B a B2C
Jan Protivinský -
Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
Daniel Matěna -
Analýza a zdokonalení marketingové komunikace na B2B trhu společnosti Optimify s. r. o.
Tomáš Knejp -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Blog jako nástroj self-promotion v sektoru B2B
Ondřej Vrtěl -
Online marketingová komunikace na mezinárodních trzích B2B
Olga Komínková -
Leveraging artificial intelligence in B2B Markets
Kairit Kristina Rebecca Tahvola -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná