Pracovní spokojenost začínajících speciálních pedagogů – Bc. Zuzana MILAROVÁ
Bc. Zuzana MILAROVÁ
Diplomová práce
Pracovní spokojenost začínajících speciálních pedagogů
Job satisfaction of beginning special needs pedagogues
Anotace:
Diplomová práce zkoumá pracovní spokojenost začínajících speciálních pedagogů. Popisuje, jak začínající speciální pedagogové prožívají svou práci a jak jsou v ní spokojeni. Výzkum je kvalitativní a vychází z rozhovorů s vybranými pedagogy, kteří hodnotí faktory, jež ovlivňují jejich pracovní spokojenost. Hlavním cílem práce bylo popsat, co ovlivňuje jejich pracovní spokojenost a jak jsou spokojeni …víceAbstract:
The thesis researches job satisfaction of beginning special needs pedagogues. It describes how beginning special needs pedagogues feel about their job and how satisfied they are in it. The research is qualitative, based on interviews with chosen pedagogues, who speak about the factors which influence their job satisfaction. Main goal was to describe what kind of things affect their job satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2016
Zveřejnit od: 22. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Iveta Tichá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MILAROVÁ, Zuzana. Pracovní spokojenost začínajících speciálních pedagogů. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a muzejní a galerijní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Arteterapie a možnosti jejího využití v denním stacionáři pro osoby s mentálním a kombinovaným handicapem
Romana Hrivňáková -
Výtvarné aktivity a jejich využití ve volném čase u dětí a mládeže s mentálním a kombinovaným postižením
Veronika Prausová -
Porovnání terapií užívaných u dětí s mentálním a kombinovaným postižením v Mateřské škole při centru ARPIDA, o. p. s. České Budějovice a v Mateřské škole a SPC Jihlava, Demlova ul.
Pavla NOVÁKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Problematika syndromu vyhoření sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách působících v domovech pro osoby s mentálním a kombinovaným postižením
Michaela RUTSCHOVÁ -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Konstrukce přínosů a komplikací canisterapie při práci s dětmi se zdravotním postižením u canisasistentů a specialistů v pomáhajících profesích
Silvie Šichnárková -
Edukace žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v ZŠ speciální a PrŠ Černovice
Jana Hůlková
Název
Vložil
Vloženo
Práva