Analýza přístupu bank k vyšším klientským segmentům – Bc. Radim Krátký
Bc. Radim Krátký
Bachelor's thesis
Analýza přístupu bank k vyšším klientským segmentům
The banks approach to higher clients segments in analysis
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat důvody, které vedou banky k segmentaci, a to se zaměřením se na affluetní klientelu. První dvě kapitoly shrnují podstatu marketingu, jeho vliv na klienta a samotnou roli klienta v bankovním prostředí. Třetí část se věnuje cíleně segmentaci, nejdříve v obecné rovině z pohledu marketingu, kde poukazuje na přidanou hodnotu a volbu proměnných a v té konkrétnější …viacAbstract:
The subject of this bachelor´s study is to analyse reasons which lead to banks to the segmentation with the focus on affluent clients. The first two chapters draw the essence of marketing, its influence on the client and the role of the client himself in the banking environment. The third part pays purposely attention to the segmentation. First of all, in the general part from the marketing point of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gvy1o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedúci: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Eva Horvátová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Finance and Accounting / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ponuky elektronických služeb banky Tatra Banka a.s.
Andrea Štefániková -
Poplatky za služby na běžných účtech, porovnání v Komerční bance, ČSOB, FIO Bance, mBank a Air Bank
František Hartmann -
Obrat k obrazu a jazyku v díle Williama Blakea
Lucie Kalasová -
Ekologický obrat v současném tanci a performanci
Albina FEOFILAKTOVA -
Obrat plodu zevními hmaty
Daniela SCHROTTOVÁ -
Vizuální obrat a soudobá vizuální kultura
Andrea FIALKOVÁ -
Kantův kopernikánský obrat a transcendentální analytika
Eliška ROSENBAUMOVÁ -
Vliv obchodních parametrů na obrat internetového obchodu
Daniela Pulkrábková