Lean metodologie v oblasti služeb – Rozálie Kremplová
Rozálie Kremplová
Diplomová práce
Lean metodologie v oblasti služeb
Lean methodology in services
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat efektivitu některých prvků lean metodologie používaných v konkrétním oddělení centra sdílených služeb v Praze. Práce se proto zaměřuje na aplikaci štíhlého řízení v oblasti služeb a administrativy. Teoretická část uvádí do problematiky lean metodologie a teorie trvalého zlepšování kvality, definuje detailně pojem kvalita a lean metodologie včetně konkrétních …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the effectiveness of some elements of lean methodology used in a specific department in Shared service center in Prague. Thesis is focusing on the application of lean management in services and administration. The theoretical part presents the issue of lean methodology and theory of continuous quality improvement, defines in detail the concept of quality and lean …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Jiří Dvořáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Úspora nákladů společnosti využíváním centra sdílených služeb
Jiří Hauser -
Činnost a hospodaření Státní pokladny Centra sdílených služeb, s. p.
Veronika Kováříková -
Centra sdílených služeb - od teorie k praxi
Zuzana Koslerová -
Aplikace metody MBO na zaměstnance centra sdílených služeb u nadnárodní společnosti a její vliv na výkon týmu
Jana Mlčochová -
Hodnocení efektivnosti vybudování centra sdílených služeb
Magdaléna Kolínská -
Centra sdílených služeb jako faktor rozvoje regionu
Markéta Bálková -
Návrh implementace informačního systému do centra sdílených služeb
Erik Kitzing -
Úspora nákladů společnosti využíváním centra sdílených služeb
Jiří Hauser