Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika – Veronika MACHKOVÁ
Veronika MACHKOVÁ
Diplomová práce
Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika
Experiences of primary school teachers with distance teaching of pupils with special educational needs in mathematics
Anotace:
Diplomová práce s názvem: "Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika", je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska diplomové práce ve čtyřech kapitolách. Předmětem první kapitoly je žák se speciálními vzdělávacími potřebami, ve druhé a třetí kapitole věnujeme …víceAbstract:
Master's thesis called: "Experience of first grade teachers of elementary school with long distance education of students with special educational needs in math subject." is divided into theoretical and empirical part. Theoretical part is divided into four chapters. The subject of the first chapter is a student with special educational needs, in the second and third chapters we focus on family and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Miroslava Janečková, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHKOVÁ, Veronika. \textit{Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/iwrhzb/.
Jak správně citovat práci
MACHKOVÁ, Veronika. Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ