Brand building s využitím sociálních sítí – Bc. Petr Novák
Bc. Petr Novák
Diplomová práce
Brand building s využitím sociálních sítí
Brand Building Through Social Networks
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu budování osobní značky online. Teoretická část shrnuje vybraná východiska pro strategii brand buildingu a online marketingu, s doplňujícími informacemi o historii vzniku odvětví. Praktická část práce je zaměřena na případovou studii autorova projektu budování vlastní osobní značky online, analýzu efektivity použitých metod a návrh plánu na další období.Abstract:
The thesis is centered around brand building of a personal brand online. The theoretical part presents a compilation of selected information on brand building strategy and general online marketing. The practical part is focused on the case study of authors personal brand building project, analysis of the effectivnes of used methods and a suggestion of a plan for future periods.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/f91hc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Otoupalíková
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Lachin Humbatova -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva