Bc. Petr Novák

Diplomová práce

Brand building s využitím sociálních sítí

Brand Building Through Social Networks
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu budování osobní značky online. Teoretická část shrnuje vybraná východiska pro strategii brand buildingu a online marketingu, s doplňujícími informacemi o historii vzniku odvětví. Praktická část práce je zaměřena na případovou studii autorova projektu budování vlastní osobní značky online, analýzu efektivity použitých metod a návrh plánu na další období.
Abstract:
The thesis is centered around brand building of a personal brand online. The theoretical part presents a compilation of selected information on brand building strategy and general online marketing. The practical part is focused on the case study of authors personal brand building project, analysis of the effectivnes of used methods and a suggestion of a plan for future periods.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jana Otoupalíková
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING