Ing. Petr Vrtálek
Master's thesis
Interní HelpDesk banky
The Internal HelpDesk of Bank
Abstract:
Diplomová práce obsahuje návrh aplikace interního HelpDesku fiktivní banky v systému ARS Remedy verze 5.1.2. V práci jsou popsány základní procesy navrhovaného systému, které jsou definované převážně pomocí UML diagramů. V diplomové práci je přiložený návrh aplikace skládající se z úvodní studie a analýzy systému. Práce se skládá hlavně z jednotlivých procesů graficky znázorněných pomocí vybraných …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/c5c8r/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2007
- Supervisor: Ing. Vladimír Beneš, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Analýza podoby IS v MSP v době Cloud Computingu
Přemysl Brýl -
Legislativní helpdesk na platformě Liferay
Veronika Lovrantová -
Zátěžové testování helpdesk systému
Peter Drobec -
Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Michelle Jantulíková -
Vývoj webové aplikace Helpdesk pro společnost Softbit Software, s.r.o.
David Urban -
Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT
Jiří Stránský -
Helpdesk pro Agenturu EMAS
Lukáš Čamaj -
Modelování činnosti Helpdesk v prostředí ITIL
Tomáš Mysliveček