Ing. Petr Vrtálek

Master's thesis

Interní HelpDesk banky

The Internal HelpDesk of Bank
Abstract:
Diplomová práce obsahuje návrh aplikace interního HelpDesku fiktivní banky v systému ARS Remedy verze 5.1.2. V práci jsou popsány základní procesy navrhovaného systému, které jsou definované převážně pomocí UML diagramů. V diplomové práci je přiložený návrh aplikace skládající se z úvodní studie a analýzy systému. Práce se skládá hlavně z jednotlivých procesů graficky znázorněných pomocí vybraných …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2007
  • Supervisor: Ing. Vladimír Beneš, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management