BcA. Gabriela ČINKOVÁ
Master's thesis
Reklama na přírodu
Promotion of Nature
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je prezentace přírody. První impuls projektu přišel na jaře v roce 2010. Na roční stáži v Berlíně, místě, které považuji za jedno z nejvzdušnějších měst, město plné parků, cyklistů, svěžího vzduchu. Stále je to však město. Potřeba vzdálit se ulicím a prchnout ven byla stále silnější, rozhodla jsem se přírodu zpropagovat obecněji, a proto vznikl tento projekt. Řešila jsem …moreAbstract:
This master thesis is a presentation of nature, from one point of view. The first impulse of the project came in the spring of 2010, on the initiative and needs to be more out in the nature. On yearly scholarship in Berlin, city, which I consider one of most airy city, a city full of parks, cyclists, fresh air, but still it is a city. Need to move away and flee the streets of the city was still stronger …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: doc. ak.malíř Karel Míšek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČINKOVÁ, Gabriela. Reklama na přírodu. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Applied Art - specialization Graphic Design I
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt