Linda KUKLOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán hotelu Pawlik

Marketing plan of hotel Pawlik
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vybranou společnost, v tomto případě pro hotel Pawlik. Cílem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout marketingový plán na následující období. V teoretické části je představen úvod do marketingu, marketingový mix a marketingový plán. V praktické části je představen analyzovaný hotel a vlastní konstrukce marketingového plánu. Na …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the constructing of a marketing plan for a specific company, in this case for the hotel Pawlik. The aim is to evaluate the current situation and propose a marketing plan for the coming season. Introduction to marketing, marketing mix and marketing plan are presented in the theoretical part. The analyzed hotel is introduced in the practical part as well as the actual construction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUKLOVÁ, Linda. Marketingový plán hotelu Pawlik. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická