POSOUZENÍ ATRAKTIVITY A NÁSLEDNÁ ZMĚNA MARKETINGOVÉ STRATEGIE HOTELU OCTÁRNA s.r.o. – Lucie Zapletalová
Lucie Zapletalová
Bakalářská práce
POSOUZENÍ ATRAKTIVITY A NÁSLEDNÁ ZMĚNA MARKETINGOVÉ STRATEGIE HOTELU OCTÁRNA s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a strategií v odvětví hotelnictví. Předmětem je vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové koncepce hotelu Octárna s.r.o. ve městě Kroměříž. Práce nabízí zajímavý pohled na využití marketingu v praxi. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola shrnuje teoretické poznatky z managementu, v druhé kapitole je rozebrán marketing, marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing and strategy in the hotel industry. The subject of this thesis is the evaluation and the proposal to improve the marketing concept at Octárna Ltd. in Kroměříž. This work offers an interesting insight into the use of marketing in practice.The theoretical part of the thesis is divided into four chapters. The first chapter summarizes theoretical knowledge of management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ixevhk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Assessment Of The Investment Attractiveness Of The Enterprise
Eduard Inhorin -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies Operating in the Poultry Farming Industry in the Russian Federation
Tatiana Kareeva -
The Attractiveness of the Central and Eastern European Region from the Perspective of Buyout Funds
Tomáš Lang -
Analysis of financial performance of the specific company.
Nedjla Serine Zeghmati -
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
The positive effects of Covid 19 on digital transformation: Evidence from the banking sector of Ghana
Gyasi Yeboah -
Covid-19’s positive impact on digitalization: the case of the banking sector in Pakistan
Aytsam Chaudary -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva