Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic – Michaela PAŘÍZKOVÁ
Michaela PAŘÍZKOVÁ
Bachelor's thesis
Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic
Abstract:
The theme of my bachelor thesis is headhunting advertising in the Czech Republic after 1993. Theoretical part describes and explains the facts and information necessary to analyze the corpus of headhunting advertising. The practical part is based on the theoretical basis for the analysis and description of the corpus. The aim of my bachelor thesis is to determine which language aspects are used in …moreAbstract:
Tématem mé bakalářské práce je reklama na volná pracovní místa v České republice po roce 1993. Teoretická část popisuje a vysvětluje fakta a informace potřebná k analýze korpusu headhuntingových reklam. Praktická část vychází z teoretického základu pro analýzu a popis korpusu. Cílem této práce je zjištění, jakých jazykových prostředků headhuntingová reklama využívá a zda se tato reklama mění v rámci …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAŘÍZKOVÁ, Michaela. Headhunting Advertising: Twenty years in the Czech Republic. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Petr POK -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ -
Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
Alina TSIULENEVA -
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
Paula Balážiová -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová