Marketingová strategie společnosti Conel, s.r.o. – Jana Hotmarová
Jana Hotmarová
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Conel, s.r.o.
Marketing strategy Conel Ltd.
Abstract:
Diplomová práce pojednává o marketingové strategii zvoleného subjektu -- Conel s .r .o . divize Automatizace zabývající se oblastí poskytující komplexní inženýrskou činnost v procesní automatizaci, především v segmentech vodního hospodářství (úpravna vody a čistírny odpadních vod) a alternativních energetických projektech (bioplynové stanice). Zvolený subjekt v současné době působí ve více než 60 státech …moreAbstract:
This diploma thesis discusses the marketing strategy of Conel Ltd Automation division engaged in the field of providing comprehensive engineering in the process of automation, especially in the water segment (water treatment and wastewater treatment plants) and alternative energy projects (biogas plants) . The selected entity currently operates in more than 60 countries around the world. The company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
- Reader: Petr Polívka, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOTMAROVÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie společnosti Conel, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ixmxh8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights