Budování značky firmy na trhu práce – Bc. Dana Weignerová
Bc. Dana Weignerová
Diplomová práce
Budování značky firmy na trhu práce
Company Brand Building in the Labor Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit značku firmy Elev, a.s. na trhu práce. První část práce poskytuje přehled teoretických východisek, která vymezují základní aspekty atraktivního zaměstnavatele. Praktická část práce je zaměřena na hodnocení průzkumu spokojenosti zaměstnanců a dalších souvislostí v konkrétním podniku (Elev, a.s.). Detailní rozbor současné situace v konfrontaci se situací na trhu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the company brand Elev International, Inc. at the Labor Market. The first part of this study concerns an overview of theoretical foundations which defines the basic aspects of an attractive employer. The practical part examines the evaluation of the employee satisfaction surveys and the other related issues in the particular company (Elev, Inc.). The detailed analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p1emd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Markéta Fedorová -
Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu
Nguyet Hanh Duong -
Úspěšnost firmy Baťa na trhu v České republice
Kristina Svobodová -
Rozbor image vybrané značky / firmy
Jitka Heráňová -
Marketingová studie zavedení firmy prodávající značkové oblečení a doplňky na český trh
František Šimon -
Budování značky firmy Next Trade Store na českém trhu
Martin Zejda -
Dopady technologických inovací na trh práce ve vybraném průmyslovém odvětví
Petr Skoták -
Nové metody získávání zaměstnanců s ohledem na současný pracovní trh v ČNB
Zdeněk Czornyj