Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning – Mgr. Pavlína Skalová
Mgr. Pavlína Skalová
Diplomová práce
Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning
Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning
Anotace:
Tato práce se zabývá postoji studentů středních škol v České republice k učení se anglického jazyka. Ke sběru dat prostřednictvím online formuláře byla použita česká verze dotazníku BALLI. Získaná data byla zpracována a porovnána s předchozím výzkumem. Po srovnání s dřívějšími studiemi se ukázalo, že některá přesvědčení studentů se shodují s názory studentů cizích jazyků obecně, některá přesvědčení …víceAbstract:
This thesis explores learner beliefs about English language learning among the students of upper-secondary schools in the Czech Republic. A Czech version of the BALLI questionnaire was used to gather data through an online form. The results were tabulated and compared with previous research. The findings revealed that in comparison with other studies, some of the students’ beliefs occur among language …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sqeii/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jana Kubrická, Ph.D.
- Oponent: Dr. phil. Thomas Rankin
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Faktory ovlivňující motivaci studentů střední školy k učení se anglického jazyka
Lenka Svobodová -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ při učení se anglickému jazyku
Hana Šimonová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Motivace studentů středních škol ke studiu anglického jazyka
Iva LIŠKOVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Ochota studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka na vysoké škole
Jaroslava Jelínková