Bc. Tereza Tichá
Diplomová práce
Řízení vztahu se zákazníky
Customer Relationships Management
Anotace:
Předmětem diplomové práce je řízení vztahu se zákazníky, vysvětluje tento pojem, historii a jeho hlavní úlohy. Diplomová práce se zabývá identifikací, získáním a udržením zákazníků. Popisuje, které informační nástroje se v tomto řízení využívají. Cílem práce je tyto teoretické poznatky využít k analýze tohoto systému v reálném podniku a navrhnout doporučení na optimalizaci. Je popsán současný stav …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the management of the relationship with customers, it explains this concept, history and its main tasks. The thesis deals with the identification of customers and how to gain and keep them. There are described the information tools used in this proceeding. The aim of the work is to use these theoretical knowledge for analyzing this system in the real business and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wpndm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Petr Petera
- Oponent: Ing. Josef Šiman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jana Miklášová -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková