Bc. Tereza Tichá

Diplomová práce

Řízení vztahu se zákazníky

Customer Relationships Management
Anotace:
Předmětem diplomové práce je řízení vztahu se zákazníky, vysvětluje tento pojem, historii a jeho hlavní úlohy. Diplomová práce se zabývá identifikací, získáním a udržením zákazníků. Popisuje, které informační nástroje se v tomto řízení využívají. Cílem práce je tyto teoretické poznatky využít k analýze tohoto systému v reálném podniku a navrhnout doporučení na optimalizaci. Je popsán současný stav …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the management of the relationship with customers, it explains this concept, history and its main tasks. The thesis deals with the identification of customers and how to gain and keep them. There are described the information tools used in this proceeding. The aim of the work is to use these theoretical knowledge for analyzing this system in the real business and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Petr Petera
  • Oponent: Ing. Josef Šiman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance