Vliv mediální komunikace na vnímání populace za korona krize – Jiří Bürger
Jiří Bürger
Bakalářská práce
Vliv mediální komunikace na vnímání populace za korona krize
The effect of media communication on perception of population during Covid crisis
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou spojenou s médii a jejich pokrytím situace okolo světové pandemie viru covid-19. Cílem práce bylo stanovit, zda nadměrné vystavení a styl podání těchto informací negativně ovlivňuje vnímání těchto mediálních sdělení společností. Experiment testující vniklé hypotézy potřebné k zodpovězení cíle práce probíhá pomocí dotazníku, který byl vytvořen na základě oficiálních …víceAbstract:
This work deals with media-related issues and their coverage of the situation around the global covid-19 pandemic. The aim of the work was to determine whether the excessive exposure and style of submission of this information to the negative application of these media messages to public. The experiment testing the penetrated hypotheses needed to answer the aims of the work is carried out using a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2022
- Vedoucí: Veronika Šachová
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Media perception of companies’ CSR initiatives: Exemplary case of adidas x Parley for the Oceans
Kathrin Weber -
The perception of physical appearance and attitudes towards cosmetic surgery in South Korea: A Question of sociocultural values and media exposure
Kristina Kolovrátková -
Media Literacy Policies in Central and Eastern European countries
Tereza Kráčmarová -
Media literacy in EFL classes
Tomáš Pelc -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Analysis of Twitter content related to Covid-19 vaccination
Addiskidan Tegegn