Tvorba a digitální reprezentace stolní RPG hry – Martin Lešák
Martin Lešák
Bakalářská práce
Tvorba a digitální reprezentace stolní RPG hry
Creation and digital representation of tabletop RPG
Anotace:
V roce 2020 zasáhla svět pandemie viru SARS-CoV-2 neboli koronaviru. Na tuto pandemii musela spousta nepřipravených států odpovědět hromadnou karanténou a omezením všech společenských, sportovních a kulturních akcí a dalšího shromažďování. Klasické pracovní podmínky se také musely změnit do nestandardní podoby. Tato nutná opatření vedla u velkého množství jedinců k nechtěné izolaci, přerušení sociálního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14226
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Petr Bauer, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Filip Malý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Role-Playing Games as Collective Storytelling in a Performative-Game Podcast
Hana GANZAROVÁ -
Influence of Game Application Usage on Spatial Skills by Preschool Children
Simona Pekárková -
Naučná a herní aplikace pro platformu Android
Ondřej Mejzlík -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Vývoj Web3 NFT herní aplikace
David Rábel -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj 3D herní aplikace pro virtuální realitu
Štěpán Braun -
Vývoj herní aplikace v enginu Godot
René Fiala
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023