Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří – Ing. Tomáš Kortus
Ing. Tomáš Kortus
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Marketing Research of Travel Agency Customers
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřená na průzkum trhu a význam výsledků marketingového výzkumu pro podnikový management. Teoretická část popisuje marketingové prostředí, organizaci, metodiku, proces a metody marketingového výzkumu. Dále specifikuje přípravnou a realizační etapu marketingového výzkumu. Praktická část aplikuje teoretické zásady do reálného prostředí a je proveden kompletní marketingový průzkum …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on market research and the importace of its results for business management. Theoretical part describes market enviroment, organization, methodology, process and methods of marketing research. Further it specifies preliminary and realization phase of marketing research. Practical section applies theoretical rules to real enviroment and complete market research for the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwr99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Metodika pro ověřování oděvních výrobků v praktických zkouškách nošením
Valeriya Dubrovska -
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
Petra Hochmanová -
Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Lenka Němečková -
Metodika efektivního event marketingu
Eva Kotová -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
František David -
Návrh marketingového plánu
Monika Šinclová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová