Korejská alternativní škola Jakeun Hakgyo; zajímavý podnět nejen pro české školství – Bc. Hana Klenovská
Bc. Hana Klenovská
Bachelor's thesis
Korejská alternativní škola Jakeun Hakgyo; zajímavý podnět nejen pro české školství
Korean Alternative School Jakeun Hakgyo - an Interesting Suggestion not Only for Czech Education
Abstract:
Cílem této teoreticko-aplikační práce je představit čtenáři formou případové studie model korejské alternativní školy Jakeun Hakgyo a diskutovat možnosti přenesení pedagogických prvků této školy do prostředí České republiky.Abstract:
This thesis introduces through a case study an alternative Korean school Jakeun Hakgyo. The point of this thesis, based on the theory about alternative schools, is to discuss the possibilities of implementing certain elements of Korean school into the Czech educational environment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 2. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k1bus/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2008
- Supervisor: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLENOVSKÁ, Hana. \textit{Korejská alternativní škola Jakeun Hakgyo; zajímavý podnět nejen pro české školství}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2008. Available from: https://theses.cz/id/iz520x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Inovace ve sféře vzdělávání jako základ formování kreativního a inovačního potenciálu inovačního podniku
Gabriela Harvánková -
Inovace ve vzdělávání v prostředí MŠ se zaměřením na materiálně didaktické prostředky
Sabina DRTILOVÁ -
Soudobé inovace primárního vzdělávání v kontextu konkrétních škol ve Zlíně
Lenka VELÍSKOVÁ -
Multimediální prezentace a vizualizace ve vzdělávání – možnosti inovace studijních materiálů kurzu „Úvod do studia kultury“
Markéta Šebestová -
Přínosy storytellingu ve výuce sociálních a humanitárních pracovníků
Michaela Minarčíková -
Začlenění prvků alternativní pedagogiky na 2. stupni základních škol
Anna Saturková -
Pohled učitelů středních odborných škol zemědělského typu na inovativní přístupy a alternativní formy vzdělávání
Radek Svoboda -
South Korea in Global Trade and Investment
Valeriia Gavrilenko