Bc. Veronika Januszová

Diplomová práce

Marketingový mix Městského divadla Zlín

Marketing Mix of the Zlin City Theatre
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Teoretická část práce je věnována základním pojmům marketingu divadla, přes STP marketing až k jednotlivým složkám marketingového mixu. V praktické části jsou specifika marketingu aplikována na Městské divadlo Zlín, čímž vzniká přehled jeho kompletního marketingového mixu. Práce s poznatky získanými rozhovory s vybranými respondenty a následným …více
Abstract:
The diploma thesis pursues issues of theatre marketing. The theoretical part of the thesis is devoted to basic concepts of theatre marketing, from STP marketing to individual components of marketing mix. In the practical part, the specifics of marketing are applied on Zlín City Theatre, whence emerges a summary of its complete marketing mix. Suggestions concerning adjustions to the institution's marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Januszová, Veronika. Marketingový mix Městského divadla Zlín. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe