Sponzoring v akademických knihovnách – Bc. Tereza Pejková
Bc. Tereza Pejková
Bakalářská práce
Sponzoring v akademických knihovnách
Sponsorship in academic libraries
Anotace:
Téma bakalářské práce definuje sponzoring a metody sponzorování. První část je teoretická a zabývá se marketingem v knihovnách a zkušenostmi akademických knihoven se sponzory. Jsou v ní obsaženy i jiné než akademické knihovny. Druhá část je praktická a obsahuje projekt sponzoringu pro Ústřední knihovnu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity.Abstract:
The topic of bachelor work defines sponsorship and its methods. First part is theoretical. It deals with marketing in libraries and experiences of academic libraries with sponsors. Bachelor work includes different types of libraries too, not only academic. Second part is practical. It devoted to the project of sponsorship for Central Library of the Faculty of Arts of Masaryk University.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wo04i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Čerňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró