Bc. Tereza Pejková

Bakalářská práce

Sponzoring v akademických knihovnách

Sponsorship in academic libraries
Anotace:
Téma bakalářské práce definuje sponzoring a metody sponzorování. První část je teoretická a zabývá se marketingem v knihovnách a zkušenostmi akademických knihoven se sponzory. Jsou v ní obsaženy i jiné než akademické knihovny. Druhá část je praktická a obsahuje projekt sponzoringu pro Ústřední knihovnu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity.
Abstract:
The topic of bachelor work defines sponsorship and its methods. First part is theoretical. It deals with marketing in libraries and experiences of academic libraries with sponsors. Bachelor work includes different types of libraries too, not only academic. Second part is practical. It devoted to the project of sponsorship for Central Library of the Faculty of Arts of Masaryk University.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Dagmar Čerňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta