Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti – Bc. Petra Skácelová
Bc. Petra Skácelová
Master's thesis
Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti
Role-play as a didactic tool for information and media literacy development
Abstract:
Diplomová práce rozebírá různé druhy aktivit založených na role-play používané ve vzdělávání a jejich možné využití v oblasti informační a mediální gramotnosti. Teore-tická část vymezuje danou problematiku a analyzuje publikované zmínky o rozvoji jednotlivých prvků informační a mediální gramotnosti na základě Globálního rámce Media and Information Literacy organizace UNESCO. Výzkumná část práce se …moreAbstract:
This master's thesis analyzes different types of activities based on role-play used in education and their possible implementation in information and media literacy education. Its theoretical part outlines the topic and analyzes published references to the development of components of information and media literacy using the UNESCO Global Framework of Media and Information Literacy. The research part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cgqij/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Reader: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKÁCELOVÁ, Petra. \textit{Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/izis1h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Information and media literacy of seniors from an information seeking perspective
Lucie Trampotová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Informační gramotnost uživatelů sociálních médií
Martin Štecher -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Aktivní občanství a občanské kompetence žáků střední odborné školy
Marek Zapletal