Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb – Lucie Krátká
Lucie Krátká
Bachelor's thesis
Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb
Analysis and design of marketing mix in the area of services
Abstract:
Práce je věnována zpracování analýzy a návrhu marketingového mixu v oblasti služeb. Zabývá se marketingem v oblasti služeb. Je zaměřena na návrh marketingového mixu v konkrétním restauračním zařízení.Abstract:
The thesis is devoted to the processing analysis and design of marketing mix in the area of services. It is engaged in the marketing of services. It is focused on the design of marketing mix in a specific restaurant facility.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁTKÁ, Lucie. \textit{Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/izm3hm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krátká, Lucie. Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová