Lucie Krátká

Bachelor's thesis

Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb

Analysis and design of marketing mix in the area of services
Abstract:
Práce je věnována zpracování analýzy a návrhu marketingového mixu v oblasti služeb. Zabývá se marketingem v oblasti služeb. Je zaměřena na návrh marketingového mixu v konkrétním restauračním zařízení.
Abstract:
The thesis is devoted to the processing analysis and design of marketing mix in the area of services. It is engaged in the marketing of services. It is focused on the design of marketing mix in a specific restaurant facility.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krátká, Lucie. Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises