Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí – Jan Kunčický
Jan Kunčický
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký mají sociální sítě vliv na využívání volného času u mladých lidí. V teoretické část jsou vysvětleny pojmy jako volný čas, produktivita, kvalita života a sociální sítě, kterým je věnována největší pozornost z teoretické části. Následně je v praktické části po-mocí kvantitativního šetření zkoumáno, kolik času respondenti tráví na sociálních sítích a při jakých …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out, how social media influences the leisure time of young people. In the theoretical part I will discribe terms such as leisure time, productivity, quality of life and social media, which is largely the main attention of the theoretical part of the thesis. Then in the practical part I looked into how much times the respondents spend on social media and also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/izsuhg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNČICKÝ, Jan. \textit{Vliv sociálních sítí na využívání volného času u mladých lidí}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/izsuhg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev