Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd \nl{} (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd) – Luděk BAŘINA
Luděk BAŘINA
Bachelor's thesis
Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd \nl{} (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd)
Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd
Abstract:
The purpose or this dissertation is to analyse business economics environment in Germany, its principles, trends, state as describe in theoretical part. Based on these facts consider its advantages and disadvantages and on these facts recognize opportunities and threats for Works Expo Ltd regarding possible entrance to German market. Next step is to suggest steps for entering German market and evaluate …moreAbstract:
Cílem teto práce je analyzovat obchodně-ekonomické prostředí v Německu, jeho principy, trendy a stav, jak popsáno v teoretické části. Na základě těchto informací zvážit výhody a nevýhody a zkusit identifikovat příležitosti a hrozby pro Works Expo v souvislosti s potencionálním vstupem na německý trh. Dalším krokem je pokusit se navrhnout možný postup při pronikání na německý trh a zhodnotit pravděpodobnost …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2007
Identifier:
6960
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŘINA, Luděk. \textit{Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd $\backslash$nl$\{\}$ (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/izvw6i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAŘINA, Luděk. Business Economics Environment in Germany - The Opportunities for Works Expo Ltd \nl{} (Podnikatelsko-ekonomomické prostředí v Německu - Příležitosti pro Works Expo Ltd). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Květa Čermák -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková