Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem – Mgr. Marie Almeida
Mgr. Marie Almeida
Diplomová práce
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Difficulties faced by teachers teaching pupils with different mother tongue
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, s jakými obtížemi se setkávají učitelé na prvním stupni základní školy Labyrinth při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem. Teoretická část shromažďuje informace z odborné literatury týkající se problematiky cizinců v České republice a žáků s OMJ v českém školství. Stěžejní jsou zejména poznatky o tom, jak se má s žáky s OMJ pracovat. Praktická část je založena …víceAbstract:
This diploma thesis aims to find out which challenges, are faced by the primary school teachers, teaching pupils with a different mother tongue. The theoretical part contains information about foreigners in the Czech Republic and pupils with different mother tongues enrolled in the Czech educational system. The primary focus of this part concerns the appropriate way of working with these pupils. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ui9mn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radim Ošmera
- Oponent: Mgr. Hana Svobodová, Dr. phil.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Spolupráce pedagogických pracovníků základních škol v Praze s interkulturními pracovníky
Pavel Tvrdý -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Sekundární socializace dětí s odlišným mateřským jazykem v českých mateřských školách
Lucie Štromajerová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková