Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy – Karla Hejbalová
Karla Hejbalová
Bachelor's thesis
Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy
Approaches to Education of Pupils with Special Educational Needs - Comparison of Primary and Special Schools
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje přístupu ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v komparaci běžné základní školy a speciální školy z pohledu ředitelů, učitelů a asistentů pedagoga. Cílem práce je odhalit názor a postoj k inkluzi a vymezit úskalí spojené se vzděláváním těchto žáků. Teoretická část se věnuje inkluzivnímu vzdělávání a speciálnímu vzdělávání. Empirickou část tvoří výzkum …viacAbstract:
This bachelor's thesis is devoted to the approach to the education of pupils with special educational needs in the comparison of a regular primary school and a special school from the point of view of principals, teachers and teaching assistants. The aim of the work is to reveal the opinion and attitude towards inclusion and to define the difficulties associated with the education of these pupils. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJBALOVÁ, Karla. \textit{Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/j0d90c/.
Jak správně citovat práci
Hejbalová, Karla. Přístupy ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace základní a speciální školy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová