Hry a hračky jako nástroje komplexního rozvoje dítěte se zrakovým postižením – Miroslava FIŠEROVÁ, DiS.
Miroslava FIŠEROVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Hry a hračky jako nástroje komplexního rozvoje dítěte se zrakovým postižením
Games and Toys as Tools of Comprehensive Development of a Child with a Visual Handicap
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice zrakového postižení. Dále o tom, kdy je čas se jít poradit k lékaři. Naše pozornost se zaměří na rozvoj kompenzačních smyslů, které jsou základními stavebními kameny poznávání dítěte raného věku. Další část ukáže důležitost hry a také problémy, se kterými se zrakově postižené děti potýkají. Nahlédneme do jednotlivých vývojových částí dětství a zaměříme se na požadavky …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of visual impairment. In addition, about when it is time to go to the doctor to consult. Our attention will focus on the development of compensatory sences, which are the basic building blocks of cognition baby early age. The next part shows the importance of the game and also the problems visually handicaped children face. We will look into the various parts of childhood …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIŠEROVÁ, Miroslava. Hry a hračky jako nástroje komplexního rozvoje dítěte se zrakovým postižením. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika raného věku
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana veřejného zdraví se zaměřením na přestupky na úseku bezpečnosti výrobků
Adéla VRBOVÁ -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková -
Rozvoj podnikavosti a kreativity studentů hudebních oborů na pedagogických fakultách v České republice a na Ukrajině
Nataliia KYSIL -
A.S.Makarenko a V.A. Suchomlinský a jejich myšlenkový odkaz v současné pedagogice
Galina Meďannik -
Interakce mezi učitelem a žáky při hodině přírodopisu na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletého gymnázia
Markéta SPILKOVÁ -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku
Magdalena Maňáková -
Role školy a pedagogů v transmisi lidové kultury na Horňácku (teze disertační práce)
Magdalena Maňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva